Durante tutti i cinque ghjorni, u nostru stand in u Hall 12 di u Centru di Esposizioni Helipad, Gandhinagar, hà suscitatu un impegnu rimarchevule. I visitori si sò riuniti constantemente per sperimentà in prima persona i nostri sistemi di cuntrollu avanzati è e soluzioni di muvimentu innovative, trasformendu u nostru stand in un centru d'interazione è di scuperta.
Semu veramente grati per a risposta schiacciante chì avemu ricevutu - da scambii tecnichi approfonditi cù esperti di l'industria à i novi partenariati eccitanti chì sò cuminciati ghjustu in u pianu di l'esposizione. A qualità è u numeru di cunnessione stabilite quest'annu anu messu una basa solida per un futuru ambiziosu è collaborativu.
Mentre a riapertura di i visa di l'India in Aostu hà presentatu una preziosa opportunità, ci dispiace di ùn esse stati capaci di ottene i nostri visa in tempu per l'eventu di quest'annu. Questu hà solu rinfurzatu a nostra determinazione per u futuru. Avà simu più impazienti chè mai è aspittemu cun impazienza di unisceci à i nostri partenarii indiani à ENGIMACH 2026. Inseme, accoglieremu calorosamente i nostri stimati clienti è presenteremu a prossima generazione di suluzioni.
Un ringraziamentu sinceru à ogni visitatore, partenariu è prufessiunale chì s'hè unitu à noi à u Stall 68. U vostru entusiasmu è e vostre cunversazione perspicaci, cumminati cù l'impegnu dedicatu di u nostru partenariu RBAUTOMATION, anu fattu di sta participazione un successu indimenticabile.
Sta mostra ùn hà micca solu rinforzatu u nostru impegnu per l'innuvazione, ma hà ancu stabilitu un ritmu vibrante per ciò chì ci aspetta. Aspittemu cun impazienza di custruisce nantu à queste nuove relazioni è di cuntinuà à guidà u prugressu in l'automatizazione è a tecnulugia di u muvimentu.
Finu à a prossima volta - cuntinuate à avanzà.
Data di publicazione: 09 dicembre 2025









